SERVEIS ESCOLARS

Menjador

Menjar amb cuina pròpia, assessorada per un dietista per garantir l’alimentació més adequada. Podem atendre així mateix les dietes singulars derivades de prescripció mèdica.

Transport escolar

Oferim diferents rutes d’autocars: Manresa, Igualada, Corbera, Vilafranca i Sant Feliu, Terrassa i Vallbona (per a més informació, si estan interessats en el servei, poden contactar amb nosaltres).

Ampliació horària

Permanències, que amplien l’horari escolar perquè les famílies que ho requereixin puguin compaginar harmònicament la vida familiar amb la vida educativa.

Col·loquis

Conferències, xerrades i col·loquis que s’organitzen al llarg del curs, tant per l’alumnat com pels pares i les mares del centre.

Botiga

Al centre es poden adquirir tant articles de l’escola com uniformes i peces de roba.