COMUNITAT DE L’ESCOLA INTERNACIONAL PRIVADA

Els alumnes, famílies, professors, ex-alumnes i personal del centre conformen la gran família de l’Agora International School Barcelona. Una comunitat que conviu cada dia compartint experiències per aconseguir l’objectiu primordial del nostre projecte educatiu: la felicitat i motivació a l’èxit dels alumnes. La felicitat dels nostres estudiants no és una meta en si sinó més aviat una manera de viure. Per això, és fonamental que existeixi una bona comunicació i participació entre tots els components d’aquesta família. Així mateix, Agora International School també forma part de la comunitat NACE Schools. A través dels esdeveniments internacionals que s’organitzen al llarg del curs acadèmic, oferim una oportunitat d’aprenentatge única en la qual la comunitat té l’ocasió de relacionar-se amb famílies i estudiants d’altres països i cultures, cosa que enriqueix el desenvolupament acadèmic i personal dels alumnes.

Una gran família que conviu a diari compartint experiències que ajuden a aconseguir l’èxit dels nostres alumnes!

Professors

Per aconseguir l’excel·lència educativa i formar als nostres alumnes intel·lectualment i personalment, comptem amb un equip docent de qualitat amb una gran passió i vocació cap a l’educació.

Famílies

A l’Agora International School Barcelona oferim un entorn acollidor per a les famílies, tenint en compte les necessitats familiars i cuidant l’harmonia entre la vida familiar i la vida educativa.

Alumnes

Els alumnes de l’escola reben les eines necessàries per al seu desenvolupament acadèmic i personal, fomentant les seves fortaleses i aconseguint el seu màxim potencial per fer realitat els seus somnis.

Ex alumnes

Els ex alumnes d’Agora International School Barcelona tenen una gran cabuda a la nostra comunitat, valorant-se activament, ja que ells també han contribuït al desenvolupament del projecte educatiu.