EDUCACIÓ INFANTIL

Educació Infantil | Escola Internacional Privada Agora Barcelona

Educació Infantil (P1, P2, P3, P4, P5) és l’etapa en la qual els nens es desenvolupen en l’àmbit emocional, afectiu, físic, motor, social i cognitiu. Una etapa clau pel desenvolupament dels més petits. Per això oferim una atenció personalitzada, respectant els seus ritmes i necessitats, en un entorn acollidor i estimulant, ple d’afecte i respecte.

Una oportunitat única d’aprenentatge per a què els nens juguin i es relacionin entre si, a la vegada que comparteixen i gaudeixen de l’espai i experimenten a través de diverses activitats manipularies, tenint molt present la psicomotricitat, l’anglès, la música i la natació. Un programa concret de qualitat que aporta múltiples beneficis als alumnes i estableix els fonaments de les futures etapes educatives.

La immersió en anglès amb professors trilingües és una de les altres característiques de distinció del nostre programa. Mitjançant el joc, la música i l’art, entre altres activitats, els més petits aprenen a parlar anglès i a desenvolupar una actitud positiva enfront d’altres llengües i cultures. A més,  a partir dels 3 anys poden iniciar-se en l’aprenentatge del xinès mandarí.

A l’Agora International School Barcelona cada nen és creador i protagonista del seu propi aprenentatge, acompanyat d’un equip docent experimentat. Per això fomentem i estimulem la creativitat mitjançant activitats lúdiques i d’experimentació, com l’art, els jocs simbòlics, la psicomotricitat, la música… per així desenvolupar el seu pensament abstracte i convertir-lo en un ésser únic.

A l’etapa d’Educació Infantil, una estreta relació entre família i escola és fonamental, per així acompanyar al nen en el procés de creixement. Créixer feliç, jugant i descobrint les seves habilitats en un entorn familiar i amb un gran equip de professionals que sembraran en ell la passió per aprendre.

Amb el Happy Learning entendràs perquè els nostres petits estan desitjant que arribin els dilluns!