ESCOLA INTERNACIONAL PRIVADA

Agora International School Barcelona és una escola internacional privada que pertany al grup educatiu NACE Schools. L’educació que s’imparteix a l’escola es distingeix per la innovació educativa i l’alt rendiment acadèmic i social, sense renunciar a l’atenció personalitzada de cada alumne i de cada necessitat. Plantegem una ensenyança trilingüe, mixta i aconfessional, sempre respectuosa amb les creences de cada família i oberta a un diàleg enriquidor.

L’objectiu de l’escola internacional privada es centra a preparar als alumnes acadèmicament i personalment perquè es formin com a ciutadans del món, un món cada cop més globalitzat i canviant que requereix competitivitat i preparació. Per això, l’escola aposta per la innovació educativa, una metodologia basada en els valors i una educació personalitzada, per treure el màxim potencial de cada alumne ajudant-los a conèixe’s, saber el que volen i aconseguir els seus somnis.

A l’escola internacional privada impartim una verdadera educació internacional, una de les principals característiques que ens distingeixen com a centre que forma part de NACE Schools. Aquest prestigiós grup educatiu té presència a 4 països: Espanya, França, Regne Unit, i Índia, que malgrat la diferència geogràfica, comparteixen un mateix projecte educatiu basat en 3 pilars: l’excel·lència educativa, la preparació global (incloent-hi la immersió lingüística) i l’excel·lència co-curricular.

Carta del director

Andrés Rosás, director de l’Agora International School Barcelona, ens dóna a conèixer la preparació acadèmica i personal que s’imparteix a l’escola internacional privada.

Història de l’escola

L’Agora International School Barcelona és una escola fundada el 2008 que disposa d’un professorat altament qualificat i experimentat, que s’adapta a les necessitats de cada alumne i els guia al llarg de la seva vida escolar.

Projecte educatiu

L’excel·lència educativa, la preparació global i l’excel·lència co-curricular amb els tres pilars que sustenten el projecte educatiu de la nostra escola internacional privada.

Els nostres valors

Formem a persones amb esperit de superació personal, compromís social i tolerància. Que sàpiguen viure amb èxit a la societat del S.XXI.

Septiembre, 2017

Opciones de clasificación