HISTÒRIA DE L’ESCOLA

Història de l’Escola | Escola Internacional Privada Agora Barcelona

Agora International School Barcelona és una escola internacional privada que compta amb l’experiència d’un personal docent altament experimentat i amb una gran vocació per l’educació. Des de l’inici del projecte, el principal objectiu del centre ha estat preparar als nostres estudiants per un món globalitzat a través d’una formació acadèmica i personal que els ajudi a aconseguir el seu màxim potencial.

Formar part de NACE Schools ens ajuda a definir la nostra història i a fomentar una de les nostres principals característiques i punts diferenciadors: l’educació internacional. Al llarg del curs acadèmic el prestigiós grup educatiu fomenta la cultura internacional i una ment oberta, tant pels estudiants com pels professors, perquè visquin experiències úniques d’aprenentatge, tant en l’àmbit acadèmic com personal. Així mateix, també es desenvolupen esdeveniments en els quals participen i col·laboren els col·legis dels diferents països, cosa que fomenta l’esperit global i la companyonia.