PREPARACIÓ GLOBAL A L’ESCOLA INTERNACIONAL

Idiomes

Els alumnes d’Agora International School Barcelona es caracteritza per la seva internacionalitat i domini de les llengües, amb un destacat programa trilingüe en català, anglès i castellà, en el que també aprenen xinès mandarí i alemany o francès.

Intercanvis

La nostra escola internacional privada ofereix experiències úniques d’aprenentatge a partir de programes d’intercanvi cultural a l’estranger, en els quals l’alumnat viurà una autèntica experiència internacional relacionant-se amb una altra llengua i amb estudiants d’altres països.

Esdeveniments internacionals

Al llarg del curs acadèmic NACE Schools organitza esdeveniments internacionals en els quals participen els alumnes dels diversos centres del grup. Una oportunitat única d’aprenentatge que contribueix al seu creixement acadèmic i personal.

Batxillerat Internacional

El prestigiós programa de Batxillerat Internacional permet als estudiants aconseguir les eines necessàries per convertir-se en autèntics ciutadans globals i accedir a les universitats més prestigioses del món a través d’un rigorós programa d’estudis.