ESDEVENIMENTS INTERNACIONALS

Esdeveniments Internacionals | Escola Internacional Privada Agora Barcelona

Al llarg del curs acadèmic, des de l’Agora International School Barcelona aportem un valor afegit a la preparació global dels nostres estudiants a través dd’experiències úniques d’aprenentatge que poden viure en els nostres esdeveniments internacionals NACE Schools.

Aquests esdeveniments internacionals són una part imprescindible dins del currículum dels centres NACE Schools, ja que fomenten la preparació global dels alumnes. A través dels esdeveniments internacionals que s’organitzen, i en els que participen les escoles NACE Schools de diversos països, els alumnes milloren les seves habilitats lingüístiques, mentre es relacionen amb estudiants d’altres països i gaudeixen d’una experiència única.

Alguns dels esdeveniments internacionals més destacats que s’organitzen al llarg de l’any acadèmic són:

• NACE Model United Nations: unes simulacions de les Nacions Unides en les quals els alumnes es converteixen en delegats dels països i debaten en anglès problemes globals.
  • Academic Olympus: unes olimpíades científic-matemàtiques en les quals els alumnes desenvolupen les seves activitats en el món de la ciència.
  • International Music Week: una jornada en la qual els alumnes demostren professionalment la seva passió pel món de la música.
  • NACE Olympic Games: una competició esportiva en la qual els alumnes donen el millor de si en diferents disciplines esportives (futbol, gimnàstica rítmica, natació, atletisme, entre altres).
  • Visual Arts Competition: una competició artística en la qual els alumnes mostren tota la seva creativitat i sensibilitat artística a través de les seves pròpies creacions.