¿En què els beneficia?

- Flexibilitat cognitiva per adaptar-se a qualsevol circumstància

- Actitud Open Mind, que els canviarà la manera de veure el món

- Preparació global, amb el domini almenys de 4 idiomes
En el context del plurilingüisme que caracteritza la nostra escola internacional, l’aprenentatge de l’anglès com a primera llengua estrangera ocupa un lloc especial. Els nostres alumnes es familiaritzen amb l’idioma des dels primers anys, aprenent a llegir-lo i a escriure’l simultàniament amb la llengua o les llengües oficials. En aquest cas la diferència que comporta el sistema lingüístic anglès no significa un impediment, sinó un estímul pels nostres alumnes en el procés d’adquisició i aprenentatge.
Ells t’expliquen
L’aprenentatge de la llengua anglesa com a llengua de comunicació a la nostra escola internacional des dels tres anys ofereix als nostres alumnes la capacitat necessària per una adequada comprensió del seu sistema fònic i els permet tenir una correcta expressió oral.

“Aprendre idiomes obre una porta a una infinitat de possibilitats. Els beneficis de ser bilingüe o multilingüe són enormes, Les investigacions suggereixen que el cervell d’una persona multilingüe pot tenir una millor atenció i unes millors habilitats en el canvi de tasca en comparació a una persona monolingüe. Des d’un punt de vista social, els que són capaços de parlar diferents idiomes, no solament poden comunicar-se amb persones de diferents orígens, ja que també poden desenvolupar una millor comprensió de les diferents cultures.”

“A l’Agora International School Barcelona es dóna una importància real al trilingüisme. Tenim dos nens de 6 i 8 anys que des de P3 decidirem escolaritzar-los aquí per diversos motius, un d’ells, la importància que li donem al poder de comunicar-se en diversos idiomes. Des del primer dia d’escola viuen la immersió en anglès, amb tutors natius i un reforç del castellà i català per tal què l’adaptació no sigui agressiva. Gràcies a això, els dos parlen un anglès perfecte, sense oblidar les seves llengües natives, el català i el castellà, i poden canviar d’un idioma a l’altre en una mateixa conversa d’una manera completament natural.”
Amb la finalitat d’aconseguir un domini absolut de la llengua anglesa, depenent de les etapes educatives, els programes d’immersió lingüística suposen un 75% dels aprenentatges íntegrament en aquesta llengua. Professorat nadiu, qualificat, de perfil internacional i amb una formació continua garanteixen la consecució dels objectius proposats.
Els nostres alumnes reben la preparació pels exàmens oficials de la University of Cambridge, internacionalment reconeguts, integrada en el currículum i que conjunta aquestes activitats curriculars amb les extraescolars (Escola d’Idiomes, projectes lingüístics, intercanvis i Summer Camps) a través d’una metodologia coherent amb la filosofia del centre aconseguint, així, un aprenentatge integral de l’idioma.
Per una altra part, i a mesura que avança l’itinerari acadèmic dels nostres alumnes, introduïm un segon idioma estranger, el francès o l’alemany. Al nostre centre, Agora International School Barcelona, s’ofereix també xinès mandarí, mitjançant un aprenentatge precoç durant l’Educació Infantil i els primers anys d’Educació Primària. Tot això sense deixar de banda el caràcter trilingüe (anglès, català i espanyol) que caracteritza a la nostra escola internacional.