INTERCANVIS

Intercanvis Escola | Escola Internacional Privada Agora Barcelona

A l’Agora International School Barcelona oferim múltiples oportunitats perquè els alumnes millorin les seves habilitats lingüístiques, una d’elles són els intercanvis internacionals. Una experiència única a través de la qual els alumnes no sols es desenvolupen de manera autònoma en un altre idioma, sinó que els permet obrir-se al món i aprendre valors que els seran útils per a tota la vida.

Un dels objectius prioritaris d’un intercanvi en un país estranger és l’aprenentatge d’un idioma, tot i que aquesta vivència aporta molts més beneficis els alumnes, com obrir la seva ment cap a altres cultures i desenvolupar valors com el respecte i la diversitat. Unes aptituds que els ajudaran a convertir-se en autèntics ciutadans del món, facilitant l’accés a un gran futur professional.

A través dels intercanvis internacionals, els alumnes perdran els seus mitjans, desenvoluparan la seva maduresa i coneixeran estudiants d’altres cultures, cosa que els ajudarà a definir-se com a persona i a descobrir les seves aspiracions verdaderes.

A més a més, una experiència fora de casa els ajudarà a ser més independents i autònoms, a afrontar situacions quotidianes amb les quals aprendran a prendre decisions. Tenir més autonomia, guanyar maduresa, desenvolupar la tolerància cap a altres cultures i aprendre un altre idioma de forma ràpida i efectiva són alguns dels avantatges que ofereix un programa d’intercanvi. Un element diferenciador que contribuirà  al seu futur acadèmic i professional.